lördag 23 mars 2013

Tänkte att jag skulle börja ta kort på min vardag. Vad tror ni om det?
Kanske blir mer intressant än bara mina ord.
Funderar på att köpa en smartphone, nej jag har inte det ännu utan en gammal skit som tar skitdåliga kort.
Men det får ju bli en mobil på abonnemang isåfall, jag har inte direkt råd att köpa en mobil som kostar flera tusen.
Men jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska välja. Velar mellan en samsung galaxy 2 för 249 kr i månaden eller en sony ericsson för 319 kr i månaden (minns ej namnet på den) Ericsson telefonen verkade ju bättre men ja, 319 kr i månaden är ändå ganska mycket. Denna månad hade jag tex bara en mobilräkning på 130 kr...Och då är 59 kr kostnad för abonnemanget, resten har jag ringt för...
Så jag ringer ju inte alls mycket!
Och man binder ju upp sig för 2 år.
Men min mobil har börjat krångla så jag behöver nog en ny, haft denna i 3 år nu...
Ja, vi får se...

Nu ska ja lägga mig för känner att propavanen börjat verka.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar