söndag 16 juni 2013


Svärmors fina häst!

Under veckan satt jag och kompletterade mitt sista skolarbete denna termin och på torsdagen blev det godkänt så nu har jag officiellt sommarlov!!
 I fredags tog pojkvännens syster studenten så då vart de lite kalas ! 
Var också hos läkaren i fredags och blev sjukskriven några veckor, samt fick nya uttag på medicinerna. 
Han var stolt över mig sade han över vissa saker som jag gjort sedan sist vi sågs och som jag tidigare inte klarat av. Som att sova över hos pojkvännen och druckit lite så att jag inte skulle kunna ta bilen och åka hem. Så syftet med alkoholen var inte för att bli full utan för att hindra mig för att kunna använda mig av bilen som ett säkerhets-verktyg och åka hem om paniken kröp sig på. 
Istället var jag TVUNGEN att stanna kvar, och det gjorde jag också :)

I morgon ska jag till Soc. Även om jag är nu sjukskriven så har jag tagit med all information om sökta jobb under våren osv så att de inte ska ha något att klaga på...får gå upp tidigt i morgon för att gå till banken m.m och hämta ut papper...

Idag har magen krånglat så jag är trött som fan och vill bara lägga mig och sova. 
Ska försöka lägga mig halv 10 typ eller nåt. 

Hur har eran helg varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar