tisdag 11 juni 2013

I helgen var jag och pojkvännen ute och fiskade. Jag fick 9 fiskar och han fick 20.....jag vill alltid vara värst så jag blev rätt sur...men 9 är bättre än inga! Vi metade i ett litet tjärn i hemorten så vi behöll ingen fisk för vattnet där är inte så härligt. Vädret var dock perfekt! Soligt, ingen blåst och vi rodde en liten 2-mannasbåt.
Finner det så rofyllt att meta..även om jag inte har något tålamod annars så har jag det när jag metar, kan sitta i timmar och bara stirra på flötet...

Sen efteråt åkte vi till kyrkogården så jag fick besöka vissa gravar med syrénbuketter som jag plockade själv  givetvis. För mig är det väldigt viktigt att hålla de gravarna fina och vårdade, för då känner jag mig närmare personerna som befinner sig därunder.

Min mobil pajade häromdagen också så nu har jag fått en mobil av min bror, dock nyare modell än vad min gamla var så nu har jag en smartphone. Jag kan dock inte surfa på abonnemanget utan endast när jag är hemma och kan koppla upp mig till bredbandet.
Om det är någon som vill följa mig på instagram så skriv en kommentar så jag vet vem du är och så :)




3 kommentarer:

  1. Mysigt att fiska - det har jag aldrig gjort :)

    SvaraRadera
  2. Har du inte? Det måste du göra, det är så oerhört rofyllt, roligt och lugnande på samma gång :)

    SvaraRadera
  3. Hej. Det är underbart att fiska och rogivande.
    Tack för dina rader och att du förstår hur jag känner.
    Ja, öva, öva och öva får det bli.

    Ska kika vidare på din blogg nu.
    Ha det fint så hörs vi.

    SvaraRadera