måndag 15 april 2013

Uppdateringen är under all kritik. Har praktik just nu så därför har jag inte så mycket tid över.
Annars så mår jag okej för stunden psykiskt. Var hos läkaren häromdagen och gjorde lite medicinändringar så nu hoppas jag att panikångesten kommer bli bättre, för det är den som är värst.

KBT:n går också framåt. Nu talar vi mycket om hur man ska ändra tankarna. Byta bort de negativa mot positiva och sådant.
Jag har ju gått i KBT förut men det gick inte så bra..Terapeuten jag hade då hade alldeles för bråttom enligt mig. Det var liksom på på på hela tiden. Nu är det mera: vi tar ett steg i taget.....
Och jag kan bara ta små steg i taget för blir det för mycket så rasar allting och så är jag tillbaka på ruta ett.
Så jag antar att jag är väldigt skör så....

Är väldigt trött just nu, men funderar på att ta en liten joggingrunda nu när isen äntligen försvunnit ifrån backen. Det hjälper både mot sömnen och sen måste jag träna lite för jag har gått upp så mycket i vikt av medicinerna. Inte så att jag är jättetjock men jag väger lite för mycket...

Fast egentligen så skulle jag bara vilja lägga mig framför tvn och förhoppningsvis somna.
Dagens i-landsproblem. Sova eller springa?
Tror faktiskt jag skiter i det idag och lägger mig tidigt istället.
Kan ju alltid springa i morgon.




Förresten här har ni en av de finaste filmer jag sett.
Den var så magisk så jag bara satt och stirrade på skärmen när filmen var slut. 
SE den, ni som gillar drama-filmer. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar