torsdag 4 juli 2013

....

Ja nu är det minsann redan Juli. Och dagarna blir numera kortare och kortare.
Det är ett depp-moment för mig. Jag gillar inte när det är mörkt.
Då känner jag mig mer ensam och utsatt.

Vad har jag gjort sedan sist? inte så mycket. Jag har haft mina strider med ångest på nätterna, men jag har faktiskt orkat klara av dem själva på sistone istället för att ringa någon.
Men ibland orkar jag inte utan åker till pojkvännen för att iallafall få några lugna nätter framför mig.
I helgen var vi på skumparty! Det var nog något av det roligaste jag varit med om!
Och vilken annorlunda stämning det var på klubben i skillnad mot när det är vanlig klubb.
Alla kastade skum på varandra, man brötade runt hursomhelst och det var inga sura miner.
Jag vet att inne på tjejtoan skrattade vi ihop i kön istället för att bara få blickar av avundsjuka/avsky whatever mot sig.

Igår hade jag min vanliga strid med magen. Det var dock värre än länge och det som kom ut var mörkt- vilket är ett tecken på blod inuti magen.
När jag var nere akut i maj lovade de mig koloskopi inom 2 veckor, det har nu gått 2 MÅNADER!
Helt sjukt.

Men min tid kommer väl. Tids nog.

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren av veckans blogg uppe! In och kika om det var just du som vann! :)

    SvaraRadera